علامت سوال؟

ببین قلبم داره برات تند تند میزنه..

علامت سوال؟

اشک من پیرهنتو تر کرده / همه جا عطر تو پیچیده ولی دل دیگه غربتو باور کرده

مثل اون پرنده ی شکسته بال دل من بعد تو بی لونه شده / با تو بی قراره و بی تو بی قراره ! دل من راس راسی دیوونه شده

امشبم میون این خاطره های سردم ، بی رمق دنبال اون حادثه ای می گردم /که نفهمیدم و کِی کجا تو رو ازم گرفت ! دست تو جدا شد و نگاه تو گم کردم

چرا باید وقتی خونه ی دلت متروکه واسه در زدن بازم دنبال یک بهونه گشت / وقتی راه نداره چشمام به حریم قلب تو ، چه جوری میشه پی یه فرصت دوباره گشت !؟!

اشک من پیرهنتو تر کرده / همه جا عطر تو پیچیده ولی دل دیگه غربتو باور کرده

اینم برای عشقم.

 



نظرات شما عزیزان:

اشک من
ساعت2:36---5 فروردين 1391
مرسی

نــیــلــوفــر(◡‿◡✿)
ساعت18:29---4 فروردين 1391
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 4 فروردين 1391برچسب:, ساعت 18:21 توسط blue blood girl |